Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(211)
Forma i typ
Książki
(190)
Poradniki i przewodniki
(103)
Audiobooki
(21)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(206)
wypożyczone
(32)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(5)
BD40 (Suwalska 11)
(2)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(3)
CN1 (św. Wincentego 85)
(53)
MW123 (św. Wincentego 64)
(21)
W2 (Bazyliańska 6)
(13)
W29 (Rembielińska 6a)
(8)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(16)
W64 (Radzymińska 121)
(22)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(4)
WP130 (św. Wincentego 85)
(69)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(18)
Autor
Lipa Michał
(21)
Tracy Brian (1944- )
(20)
Doroba Anita
(18)
Witkowska Magda
(17)
Dondziłło Grzegorz
(11)
Gasper Dorota
(10)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(10)
Samson-Banasik Aleksandra
(10)
Sałbut Bartosz
(10)
Korpanty Jerzy
(7)
Waszkiewicz Marian J
(7)
Brown C. Brené
(6)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Pawłowski Konrad
(6)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
Bogucka-Steczek Masza
(4)
Buckingham Marcus
(4)
Ferriss Timothy (1978- )
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(4)
Krochmal Anna
(4)
Lencioni Patrick (1965- )
(4)
Mauborgne Renée
(4)
Michalak Robert (1968- )
(4)
Rzychoń Tomasz
(4)
Setiawan Iwan
(4)
Bauer Katarzyna
(3)
Cain Susan
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Goldstein Noah J
(3)
Gordon Jon (1971- )
(3)
Głatki Michał
(3)
Kozyra Beata
(3)
Luecke Richard
(3)
Martin Steve J
(3)
Maxwell John C. (1947- )
(3)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(3)
Owsiak Anna
(3)
Rostocki Marek
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bilińska Ewa
(2)
Bokacki Robert St
(2)
Broadwell Renee
(2)
Brown Brené
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Doocy Steve
(2)
Dryńska Katarzyna
(2)
Duncan Todd (1957- )
(2)
Gerber Michael E. (1936- )
(2)
Green Christopher (lekarz ; 1943- )
(2)
Hawn Goldie (1945- )
(2)
Holden Wendy (1965- )
(2)
Hägglund Maggan (1952- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Kędzierski Robert
(2)
Liguziński Maciej
(2)
Liker Jeffrey K
(2)
McCready Amy
(2)
McGee Paul (1964- )
(2)
McKeown Greg
(2)
Orloff Judith
(2)
Piskorska Agata
(2)
Rusinowski Marek
(2)
Sand Ilse
(2)
Scott Kim Malone
(2)
Siegel Daniel J. (1957- )
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Szyfter Jerzy
(2)
Tracy Stein Christina
(2)
Świerk Agnieszka
(2)
Abrams Vicki
(1)
Allworth James
(1)
Altucher Claudia Azula
(1)
Altucher James
(1)
Ames Elizabeth
(1)
Andrews Andy (1959- )
(1)
Arem Tim
(1)
Armstrong Thomas
(1)
Atlas Radosław
(1)
Ayşen Kaim Agnieszka (1971- )
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Basco Monica Ramirez
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Basiuk Tomasz. Tł
(1)
Bergner Daniel (1960- )
(1)
Białek Maja
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Biernat Kamil
(1)
Blanchard Kenneth H
(1)
Blanchard Marjorie
(1)
Bossidy Larry
(1)
Bova Tiffani
(1)
Bratkowski Stefan (1934- ). Posł
(1)
Brinkman Rick
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012). Tł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(41)
2010 - 2019
(125)
2000 - 2009
(45)
Okres powstania dzieła
2001-
(111)
1901-2000
(8)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(209)
Szwecja
(1)
Język
polski
(210)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorcy
(4)
Rodzice
(4)
Studenci
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Kobieta
(1)
Menadżerowie sprzedaży
(1)
Młodzież
(1)
Opiekunowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Temat
Sukces
(35)
Samorealizacja
(23)
Zarządzanie
(22)
Przywództwo
(14)
Relacje międzyludzkie
(12)
Praca
(11)
Przedsiębiorstwo
(10)
Menedżerowie
(9)
Samopoznanie
(8)
Marketing
(7)
Uczucia
(7)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Motywacja pracy
(6)
Praca zespołowa
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Kreatywność
(5)
Osobowość
(5)
Produktywność pracy
(5)
Psychologia biznesu
(5)
Rozwój osobowości
(5)
Decyzje
(4)
Kariera
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Media społecznościowe
(4)
Motywacja
(4)
Organizacja
(4)
Perswazja
(4)
Poczucie własnej wartości
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Psychologia
(4)
Samowychowanie
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Asertywność
(3)
Dziecko
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Mentoring
(3)
Myślenie
(3)
Negocjacje
(3)
Odwaga
(3)
Szczęście
(3)
Wpływ społeczny
(3)
Wrażliwość
(3)
Autentyczność (postawa)
(2)
Dzieci
(2)
Finanse
(2)
Finanse osobiste
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Introwersja
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość życia
(2)
Jedzenie (czynność)
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Lęk
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Niepowodzenie
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Organizacja pracy
(2)
Pewność siebie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Psychologia pracy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Stres
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Teoria gier
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Algorytmy
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Apple Inc
(1)
Aspiracje
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Big data
(1)
Bogactwo
(1)
Brandcasting
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Catmull, Edwin E
(1)
Cele życiowe
(1)
Chińczycy
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone
(3)
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Turcja
(1)
Gatunek
Poradnik
(118)
Wydawnictwa popularne
(15)
Opracowanie
(10)
Podręczniki
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Biografia
(2)
Przepisy kulinarne
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Asertywność
(1)
Esej
(1)
Książka kucharska
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(39)
Rozwój osobisty
(34)
Psychologia
(31)
Praca, kariera, pieniądze
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Nauka i badania
(1)
211 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
325 min.
Tyt. oryg.: "Power of no: because one little word can bring health, abundance, and happiness".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta: Robert Michalak.
Dostępne również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
7 rodzajów inteligencji to książka, która wprowadzając cię w tajniki pionierskiej teorii inteligencji wielorakich, zmieni twoje postrzeganie inteligencji. Wersja zaktualizowana i rozszerzona zawiera także informacje na temat dwóch nowych typów inteligencji. Dzięki lekturze tego niezwykłego opracowania przekonasz się, że mądrym można być na wiele różnych sposóbów. Dowiesz się również, jak możesz wykorzystać swoje kompetencje w codziennym życiu.Inteligencja słów, czyli wyrażanie własnej inteligencji językowej * Inteligencja obrazów, czyli myślenie za pomocą oczu * Inteligencja dźwięków, czyli maksymalne wykorzystanie talentu muzycznego * Inteligencja ciała, czyli wykorzystanie kompetencji kinestetycznych * Inteligencja logiczna, czyli oszacowanie kompetencji matematycznych i naukowych * Inteligencja społeczna, czyli korzystanie z wyczucia relacji międzyludzkich * Inteligencja własnego ja, czyli rozwijanie potencjału intrapersonalnego * Inteligencja przyrodnicza, czyli bliskość z naturą * Inteligencja egzystencjalna, czyli określenie własnego stosunku do spraw ostatecznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 C (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15843 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
(Prosta Droga do Wiedzy)
6 godz. 27 min 32 s.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Zuchwała, wyzywająca, rewolucyjna książka Daniela Bergnera momentami mogłaby zawstydzić samego Zygmunta Freuda. Jej dociekliwy i bezpruderyjny autor poddaje wnikliwej analizie całą dotychczasową wiedzę dotyczącą kobiecego podniecenia seksualnego i pożądania. Opiera się na szeroko zakrojonych badaniach i wywiadach ze światowej sławy behawiorystami, seksuologami, psychologami oraz kobietami - i zmusza nas do zrewidowania głęboko utrwalonych wyobrażeń. Przygląda się także od kuchni kilku najbardziej przełomowym współczesnym eksperymentom w dziedzinie seksualności i konfrontuje nas z kontrowersyjnymi, czasem niewygodnymi wnioskami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: "Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce". W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 58606 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Kaucja: 00,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.0 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
2 godz. 18 min. 2 s.
Tytuł oryginału: The one minute manager balances work and life.
Czyta: Janusz German.
Nagrano w Studio Sonic Alchemy.
Nagranie w formacie mp3.
"Jednominutowy Menedżer" odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym - o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa autora wstępu na okładce.
Współautorzy w kolejności alfabetycznej podani przed stroną tytułową.
Dostępna również jako e-book.
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn "Fortune" do rankingu "100 Najlepszych Pracodawców" uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację - zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa.Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57537 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
W dzisiejszych czasach oczekuje się od nas wszystkich w pracy coraz większej skuteczności zespołowej. Czy jednak wiemy, jak zbudować zespół, który naprawdę potrafi wykorzystać wiedzę, doświadczenie i motywację swoich członków? Większość z nas nie wie, szybko popada we frustrację, poddaje się i skłania ku samodzielnemu działaniu, ale w dzisiejszym środowisku biznesowym nie jest to dobre rozwiązanie. Na szczęście jest lepszy sposób. Trzej eksperci, Ken Blanchard, Alan Randolph i Peter Grazier, przedstawiają nam w tej książce trzyetapowy proces, dzięki któremu potrafimy przekształcić każdy zespół w tzw. zespół na wyższym poziomie, czyli zespół wykorzystujący efektywnie pomysły i motywację wszystkich swoich członków oraz czas swoich przywódców, proces przynoszący korzyści każdemu członkowi zespołu z osobna i całej organizacji.Dyskusje, analizy przykładów i pytania pomogą czytelnikowi i jego kolegom z zespołu nauczyć się dzielenia informacjami, by budować większe zaufanie i poczucie odpowiedzialności, jasnego wyznaczania granic, by dać członkom zespołu wolność do odpowiedzialnego działania, oraz zarządzania samym sobą, by zespołowo podejmować dobre decyzje. Jeśli wprowadzisz w życie rady zawarte w tej książce, przekonasz się, że praca zespołowa sprawia przyjemność, daje satysfakcję i zapewnia wysoką wydajność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leadership toolbox : narzędzia nowoczesnego menedżera / Robert St. Bokacki. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 229, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce i stronie tytułowej logo: Kontekst HR.
U góry okładki: Gratis case studies w formacie mp3.
Na 3. stronie rozkładanej okładki kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w "Leadership Toolbox".
Bibliografia na stronach 229-[230].
Dostępne również jako e-book.
Za każdym sukcesem w biznesie stoi odpowiednio zarządzana drużyna. Rewolucja cyfrowa i postęp technologiczny radykalnie wpłynęły na to, jak pracujemy, nawiązujemy relacje czy spędzamy wolny czas. Wraz z globalnymi zmianami oraz zachodzącymi przemianami społecznymi i pokoleniowymi modyfikacji uległ także portret skutecznego lidera. Rynek potrzebuje dziś nowego modelu kompetencji przywódczych. Czas twardych, wszystkowiedzących wodzów minął bezpowrotnie. Dziś wartość menedżerów określa ich stosunek do ludzi - stwarzanie warunków do maksymalnego wykorzystania zdolności i możliwości każdego pracownika z osobna i wszystkich razem. Wymaga to od nich umiejętności pracy nad sobą, wzmacniania mocnych i korygowania słabych stron. Ale jak być skutecznym liderem w dzisiejszym świecie? Coraz większe wymagania i coraz mniej czasu - to codzienność współczesnych menedżerów! Oczywiście ta codzienność przekłada się bezpośrednio na deficyt czasu potrzebnego na pracę z ludźmi. Wiele dotychczasowych narzędzi kierowania przestaje sprawdzać się w praktyce. Nowe wyzwania wymagają nowych rozwiązań. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest "Leadership Toolbox". To zestaw łatwych do zastosowania modeli zachowań, pozwalających skutecznie reagować w sytuacjach związanych z kierowaniem ludźmi. "Leadership Toolbox" zawiera techniki, z których może korzystać zarówno brygadzista pracujący na linii produkcyjnej, menedżer kierujący zespołem handlowców, dyrektor ministerialnego departamentu, jak i menedżer wyższego szczebla w międzynarodowej korporacji. Modele zachowań mogą być adaptowane do określonych sytuacji, bez względu na profil czy wielkość firmy. W książce znajdziecie też specjalny kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w "Leadership Toolbox". Na naszych oczach zmienia się charakter i rola liderów, pojawia się nowe przywództwo. I jak we wszystkim, ci, którzy jako pierwsi zastosują je w swoich organizacjach, wygrają. W tym wyścigu nie będzie srebrnych medali. A my? Czy chcemy takiego przywództwa? Czy jesteśmy gotowi zrezygnować z przynależnej nam władzy i podzielić się nią z naszymi ludźmi? Czy potrafimy właściwie dobrać sobie współpracowników - o różnych kompetencjach, umiejętnościach i doświadczeniach? Czy umiemy zmodyfikować swój obecny styl zarządzania w kierunku wspierania, a nie wyręczania zespołu? Po przeczytaniu tej książki wielu czytelników z pełnym przekonaniem odpowie: "Tak!". I co ważniejsze, będzie wiedziało, jak to zrobić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57611 (1 egz.)
Kaucja: 30,31 zł
Książka
W koszyku
Leadership toolbox : narzędzia nowoczesnego menedżera / Robert St. Bokacki. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 229, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia na stronach 229-230.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.0 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje. Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych - choć często błędnie pojmowanych - ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy. Tiffani Bova pomaga firmom na całym świecie w rozwiązaniu najbardziej dotkliwego problemu: "Jak dalej się rozwijać w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego?". Teraz zdecydowała się - nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia - podzielić się z nami kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w dzisiejszym świecie biznesu. Dowiesz się, jak: * Red Bull przełamał monopol Coca-Coli i PepsiCo na rynku napojów bezalkoholowych dzięki obraniu ścieżki penetracji bazy klientów, aby zdobyć punkt zaczepienia w sektorze entuzjastów sportu, a następnie przeniknąć do rynku głównego. * Marvel przeobraził się z borykającego się z problemami wydawnictwa komiksowego w olbrzyma branży rozrywkowej dzięki obraniu strategii dywersyfikacji klientów i produktów, przenosząc uwagę z komiksów na filmy z bohaterami ze swoich komiksów. * Starbucks przeszedł kryzys marki, kiedy to przytłoczył swoich klientów strategią ekspansji produktowej, a następnie skorygował kurs z przywróconym na stanowisko prezesa Howardem Schulzem u sterów i powrócił na ścieżkę doświadczenia konsumenckiego. Dzięki wnikliwym analizom tych i wielu innych studiów przypadku dowiesz się, dlaczego powielanie strategii, które sprawdziły się u twoich konkurentów, albo poleganie na strategiach, które sprawdziły się u ciebie w przeszłości, może okazać się błędem. Nabranie pewności w rozwijaniu firmy wymaga rozwinięcia w sobie inteligencji wzrostu. "Zbyt wiele firm dąży do krótkoterminowego wzrostu, który staje się celem samym w sobie. Takie firmy kultywują kulturę wypalenia. A przecież inteligentny rozwój to rozwój zrównoważony i trwały. Tiffani Bova pokazuje nam, jak go utrzymać dzięki tworzeniu kultury korporacyjnej skupionej na celu i wykorzystaniu oddania, a nie na poświęcaniu swoich ludzi." Arianna Huffington, założycielka i dyrektor zarządzający Thrive Global, założycielka "Huffington Post" "Książka Bovy, godna następczyni prac Michaela Portera, to rzadki dar - otwiera nam drzwi do nowych pomysłów i działań. Żadnych pięknych słówek, tylko ciężko zdobyta wiedza, która może zainicjować wielkie zmiany w organizacjach małych i dużych. Seth Godin, autor książki To jest marketing! Wszyscy pragniemy, aby nasze firmy dobrze się rozwijały, ale jak możemy tego dokonać? Na szczęście Tiffani Bova ma odpowiedzi na nasze pytania. W swojej książce prezentuje nam dziesięć ścieżek rozwoju - od stworzenia fascynującego doświadczenia konsumenckiego po niekonwencjonalne rozwiązania. Swoje spostrzeżenia popiera solidnymi danymi i przykładami świetnie prosperujących przedsiębiorstw. Masz wybór: dalej krocz utartą ścieżką albo podążaj za Tiffani Bovą prosto w przyszłość." Daniel H. Pink, autor książki "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" "Tiffani Bova ma talent do ubierania złożonych i wnikliwych analiz w proste i eleganckie słowa. IQ wzrostu zajmuje się najistotniejszą kwestią w biznesie." Tom Peters, autor "W poszukiwaniu doskonałości w biznesie"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58172 (1 egz.)
Kaucja: 34,11 zł
Książka
W koszyku
Na okładce: Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy.
Ta książka pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń. Ludzie, których nie możesz znieść, to te trudne osoby, które albo nie robią tego, czego od nich oczekujesz, albo robią to, czego nie chcesz - i zupełnie nie wiesz, co masz z tym począć. Cóż, od tej chwili nie musisz już być ofiarą! Chociaż nie jesteś w stanie zmienić trudnych ludzi, możesz komunikować się z nimi w taki sposób, że sami się zmienią. Cała sztuka polega na tym, aby wiedzieć, jak do nich dotrzeć, kiedy się źle zachowują. Kirschner i Brinkman pomogą ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść pomoże ci radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Dzięki niej nauczysz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Dowiesz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, czy członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia i konkretne strategie postępowania w obliczu tych sytuacji. Dowiesz się dokładnie, co możesz zrobić, aby przestali jęczeć, atakować cię, wybuchać czy łamać obietnice. Ta książka pomoże ci stawić czoło nawet najgorszym typom osobowościowym! ***Dr Rick Kirschner i dr Rick Brinkman są zawodowymi mówcami i trenerami. Jeżdżą po całym świecie, wygłaszając zabawne mowy przewodnie i prowadząc programy treningowe. Ich portfolio klientów obejmuje NASA, AT&T, Hewletta-Packarda, Texaco, Inc. 500 Conference, Young Presidents Organization, U.S. Army i setki innych korporacji, agencji rządowych i stowarzyszeń zawodowych. Są także współautorami wielu programów treningowych, w tym bestsellerowego How to Deal with Difficult People. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść stała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na ponad 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Na okładce: Autorka bestsellera ..New York Timesa" "Z wielką odwagą".
Książka dostępna także jako e-book.
Brené Brown zapoczątkowała globalną debatę na temat odwagi, wrażliwości, wstydu i poczucia własnej wartości. Autorka ujawniła głęboką prawdę: wrażliwość, czyli gotowość do odsłonięcia się i bycia widzianym bez gwarancji wyniku - jest jedyną drogą do głębszej miłości, silniejszego poczucia przynależności, większej kreatywności i radości. Niemniej życie z odwagą nie zawsze jest łatwe. Potknięcia i upadki są nieuchronne. To właśnie powstawanie po upadkach jest niniejszej książki Brown. Autorka zadała sobie pytanie: „Co wspólnego mają ze sobą osoby żyjące w trwałych, pełnych miłości związkach, liderzy pielęgnujący kreatywność podwładnych, artyści dbający o innowacyjność i duchowni prowadzący ludzi poprzez wiarę i tajemnicę?” Odpowiedź była jednoznaczna: wszyscy oni doceniają siłę emocji i nie boją się dyskomfortu. Zagłębianie się w historiach o zranieniu może się wydawać niebezpiecznym przedsięwzięciem. Proces odzyskiwania gruntu pod nogami w ogniu trudnych zmagań jest jednak sprawdzianem odwagi i kuźnią wartości. Nasze opowieści o życiowej walce mogą być bardzo poważne, jak w przypadku utraty pracy albo zakończenia długotrwałego związku uczuciowego, albo mieć nieco mniejszy ciężar gatunkowy, jak w przypadku konfliktu z przyjacielem albo kolegą. Bez względu na wagę i okoliczności zdarzenia, proces powstawania po upadku wygląda zawsze tak samo: musimy dokonać rozrachunku z własnymi emocjami i wywołać w sobie zaciekawienie tym, co czujemy; stoczyć walkę i dotrzeć do miejsca prawdy; a następnie stosować ten proces każdego dnia, dopóki nie wejdzie nam w nawyk i nie wywoła rewolucji w naszym życiu. Powstawanie z siłą po upadku to sposób kultywowania życia pełną piersią. Brown uważa, że jest to proces, który staje się dla nas źródłem największej wiedzy o nas samych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników?Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów "New York Timesa", od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem lat poświęciła wiele czasu na pracę z wpływowymi liderami i zespołami z całego świata. W niniejszej książce, w typowy dla siebie i uwielbiany przez czytelników sposób, udziela odpowiedzi na powyższe pytania, powołując się na wyniki swoich badań, a przy okazji przywołując liczne anegdoty i przykłady.Na odważne przywództwo składają się cztery kompetencje, których można się nauczyć, które mają konkretne przejawy w praktyce i które można mierzyć. Aby jednak się pewnych rzeczy nauczyć, a innych oduczyć, potrzeba śmielszej pracy, trudnych rozmów i wielkoduszności. Czy to jest proste? Nie! Ponieważ nie zawsze odruchowo przedkładamy odwagę nad wygodę. Czy jednak warto się wysilać? Zdecydowanie tak! Chcemy się przecież wykazywać odwagą w życiu i w pracy. W jaki więc sposób możemy realizować koncepcję odważnego przywództwa?Odważny lider to ktoś, kto bierze na siebie odpowiedzialność za poszukiwanie potencjału w pomysłach i innych ludziach, a potem z odwagą ten potencjał rozwija.Odważny lider nie udaje, że zna odpowiedź na każde pytanie, tylko niezmiennie wykazuje się ciekawością i stara się zadawać właściwe pytania.Odważny lider wie, że władza nie jest skończonym zasobem, który należy w jak największym stopniu zachowywać dla siebie. Wie, że władzy można mieć więcej, jeśli się nią dzieli z innymi.Odważny lider nie unika trudnych rozmów ani trudnych sytuacji, a kiedy trzeba, potrafi się wykazać wrażliwością.Liderzy najróżniejszych organizacji - począwszy od małych start-upów, przez firmy rodzinne, organizacje non profit i organizacje społeczne, a na firmach z listy Fortune 50 skończywszy - mogą stać się lepszymi przywódcami, o ile nauczą się właściwie korzystać ze swoich zasobów empatii, zdolności do budowania więzi czy odwagi. Ta książka daje liderom praktyczne narzędzia, które pozwolą im uniknąć marnowania czasu na próby nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych.***W książce Odwaga lidera Brené podsumowuje wyniki dwudziestu lat badań w postaci wnikliwych obserwacji dotyczących praktyki odważnego przywództwa. Ta książka to poradnik dla każdego, kto pragnie odważnie przewodzić, śmiało żyć i w sposób świadomy wskazywać drogę innym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20788 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Tytuł serii: Laurum
Brené Brown zapoczątkowała globalną debatę na temat odwagi, wrażliwości, wstydu i poczucia własnej wartości. Autorka ujawniła głęboką prawdę: wrażliwość, czyli gotowość do odsłonięcia się i bycia widzianym bez gwarancji wyniku ? jest jedyną drogą do głębszej miłości, silniejszego poczucia przynależności, większej kreatywności i radości. Niemniej życie z odwagą nie zawsze jest łatwe. Potknięcia i upadki są nieuchronne.To właśnie powstawanie po upadkach jest niniejszej książki Brown. Autorka zadała sobie pytanie: ?Co wspólnego mają ze sobą osoby żyjące w trwałych, pełnych miłości związkach, liderzy pielęgnujący kreatywność podwładnych, artyści dbający o innowacyjność i duchowni prowadzący ludzi poprzez wiarę i tajemnicę?? Odpowiedź była jednoznaczna: wszyscy oni doceniają siłę emocji i nie boją się dyskomfortu.Zagłębianie się w historiach o zranieniu może się wydawać niebezpiecznym przedsięwzięciem. Proces odzyskiwania gruntu pod nogami w ogniu trudnych zmagań jest jednak sprawdzianem odwagi i kuźnią wartości. Nasze opowieści o życiowej walce mogą być bardzo poważne, jak w przypadku utraty pracy albo zakończenia długotrwałego związku uczuciowego, albo mieć nieco mniejszy ciężar gatunkowy, jak w przypadku konfliktu z przyjacielem albo kolegą. Bez względu na wagę i okoliczności zdarzenia, proces powstawania po upadku wygląda zawsze tak samo: musimy dokonać rozrachunku z własnymi emocjami i wywołać w sobie zaciekawienie tym, co czujemy; stoczyć walkę i dotrzeć do miejsca prawdy; a następnie stosować ten proces każdego dnia, dopóki nie wejdzie nam w nawyk i nie wywoła rewolucji w naszym życiu. Powstawanie z siłą po upadku to sposób kultywowania życia pełną piersią. Brown uważa, że jest to proces, który staje się dla nas źródłem największej wiedzy o nas samych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19679 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
563 min.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta: Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Odważ się być wrażliwym! Na podstawie dwunastu lat pionierskich badań nad związkami międzyludzkimi oraz takimi uczuciami, jak wstyd czy empatia Brené Brown obala kulturowy mit, zgodnie z którym wrażliwość jest słabością, oraz dowodzi, że tak naprawdę jest ona naszą najdokładniejszą miarą odwagi. Doświadczana przez nas na co dzień niepewność, podejmowane ryzyko oraz groźba zranienia naszych uczuć definiują, co to znaczy być wrażliwym lub wykazywać się wielką śmiałością. Brown wyjaśnia, w jaki sposób wrażliwość stanowi sedno trudnych emocji, takich jak lęk, żal i rozczarowanie, a jednocześnie jest miejscem narodzin miłości, uczucia przynależności, radości, empatii, innowacji i kreatywności. Autorka tłumaczy, że gdy odcinamy się od naszej wrażliwości, dystansujemy się od doświadczeń, które nadają naszemu życiu sens i znaczenie. Książka Z odwagą nie jest poświęcona wygrywaniu bądź przegrywaniu. W świecie, w którym dominuje myślenie w kategoriach "nigdy dość", a lęk stał się drugą naturą człowieka, wrażliwość jest czymś niemal wywrotowym. Niewygodnym. Czasem nawet nieco niebezpiecznym. Niewątpliwie, jeśli do niej sięgniemy, ryzyko, że ktoś nas skrytykuje lub że zostaniemy zranieni, znacznie wzrośnie. Jednak gdy cofniemy się i prześledzimy nasze życie, odkryjemy, że nic nie jest równie niekomfortowe, niebezpieczne lub bolesne, jak stanie z boku, zaglądanie do środka i zastanawianie się, jakby to było, gdybyśmy mieli odwagę wkroczyć na ring - niezależnie od tego, czy jest to nowy związek, ważne spotkanie, proces twórczy, czy trudna rozmowa z członkami rodziny. Z odwagą to praktyczna i skuteczna nowa wizja, która pozwoli nam odkryć się przed innymi ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20756 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
(Prosta Droga do Wiedzy)
581 min.
Muz. Grzegorz Dondziłło.
Czyta: Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej